فوتبال پلانت

فوتبال پلانت

درباره وبلاگ


به وبلاگ فوتبال پلانت ارائه جدیدترین اخبار جهان فوتبال خوش آمدید.

نويسندگان

آرشیو مطالب

لینکهای مفید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 3923
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

شجاعی و حمودی به تیم ملی پیوستند

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، مسعود شجاعي بازيکن تيم اوساسونا اسپانيا و علي حمودي بازيکن استقلال تهران بعدازظهر روز يکشنبه به اردوي تيم ملي فوتبال ايران در اردن پيوستند.
 

حمودي که ساعت 15:30 وارد امان شد، از فرودگاه مستقيم به محل تمرين تيم ملي آمد و مورد استقبال کادر فني و بازيکنان قرار گرفت و سپس در کنار زمين به دستور کي‌روش، به دويدن نرم و گرم کردن پرداخت. وي براي نخستين بار است که به تيم ملي ايران دعوت مي شود.


 

شجاعي نيز که ساعت 18 به اردن رسيد، زماني وارد هتل محل اقامت تيم ايران شد که بازيکنان از تمرين بازگشته بودند و مورد استقبال کي‌روش، اعضاي کادر فني، بازيکنان و ساير کادر تيم قرار گرفت. وي که براي مدتي طولاني آسيب ديده بود، از زمان مربيگري کي‌روش، براي نخستين بار است که به تيم ملي دعوت شده است. با ورود اين دو بازيکن، شمار بازيکنان حاضر در اردوي اردن به 22 نفر رسيد. رضا قوچان نژاد نيز روز دوشنبه به اردو ملحق خواهد شد.


 

تيم ملي فوتبال ايران تا 19 شهريور در اردن خواهد بود و 15 شهريور يک ديدار دوستانه و تدارکاتي با تيم ملي اين کشور برگزار خواهد کرد. اين ديدار ساعت 19 به وقت محلي در ورزشگاه ملک عبدالله دوم شهر امان برگزار مي شود. تيم ايران سپس 19 شهريور براي برگزاري ديدار با تيم ملي لبنان در چارچوب مسابقات مقدماتي جام جهاني 2014 به بيروت سفر خواهد کرد. ديدار اين دو تيم روز 21 شهريور برگزار خواهد شد.

 



 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: